بایگانی‌ها

دسته‌ها

گزارش برگزاری کارگاه مشترک بین المللی در حوزه پوششهای هوشمند و خود ترمیم شونده

گزارش برگزاری کارگاه مشترک بین المللی در حوزه پوششهای هوشمند و خود ترمیم شونده در مؤسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش

? گروه همکاری های علمی و بین المللی مؤسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش در راستای توسعه همکاری های علمی و بین المللی با ایرانیان متخصص مقیم خارج از کشور و با همکاری گروه پژوهشی رنگهای سرامیکی و لعاب اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی بین المللی با عنوان
Smart and Self-healing Coatings for Built Environment Applications
نمود. این کارگاه در سالن جلسات مؤسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش در تاریخ 96/10/23 با حضور رئیس گروه همکاریهای علمی و بین المللی، مدیر امور فناوری، مدیر آموزشهای آزاد، تخصصی و تحصیلات تکمیلی، مدیر گروه پژوهشی روکشهای سطح و خوردگی، مدیر امور پژوهشی مؤسسه، اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مدت دو ساعت برگزار گردید.
سخنران این کارگاه آقای دکتر پاسبخش عضو هیأت علمی دانشگاه Monash مالزی بوده و زمینه تخصصی ایشان مشتمل بر آماده سازی، توصیف و مدل سازی نانو کامپوزیتهای پلیمری، آجرهای خود ترمیم شونده، فیلتراسیون آب، خودرو، سازه و محیط زیست، چاپ سه بعدی و بیومواد می باشد.
در پایان، نشست تخصصی با حضور رئیس گروه همکاریهای علمی و بین المللی سرکار خانم دکتر جعفری، مدیر امور فناوری آقای دکتر اعرابی و آقای دکتر پاسبخش، به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی و بین المللی فیمابین مؤسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش و دانشگاهMonash برگزار گردید. در خلال نشست، طرفین توضیحاتی راجع به امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و تسهیلات قابل ارائه جهت تبادل اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه و موارد امکان تعریف طرح پژوهشی مشترک بین المللی را بررسی نمودند.

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس