بایگانی‌ها

دسته‌ها

مصاحبه انجمن صنایع آبکاری ایران با سرکار خانم نوری

مصاحبه انجمن صنایع آبکاری ایران با سرکار خانم نوری – شرکت آبتین صنعت

 هجدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، کامپوزیت و آبکاری تهران – سوم الی ششم بهمن ماه

interview with ms.nouri

1-  آیا در نمایشگاه دستاورد جدیدی ارائه کردید؟

 با سلام خدمت تمامی فعالان صنعت آبکاری، در خصوص دستاورد جدید باید گفت، شرکت آبتین صنعت در سال ۹۷ از دو بعد ارایه کالا و ارایه خدمات تغییر و تحولات زیادی داشته است.

از بابت ارایه کالا شرکت سابقا محصولات خود را بیشتر به صورت جداگانه به فروش می رساند ولی در سالهای اخیر علاوه بر ارائه محصول، بیشتر در پروژه های راه اندازی خطوط تولید که در آن فرآیندهای شیمیایی صورت می گیرد حضور داشته است و از صفر تا صد طراحی، تولید، نصب و راه اندازی را انجام داده است. به عنوان مثال می توان از پکیج بازیافت فلزات گرانبها نام برد که از محصولات مختلف شرکت شامل پمپ، فیلتر محفظه ای، فن، برج جذب، لوله کشی و غیره در آن به کار رفته است. لذا شرکت آبتین صنعت با بیش از ۴۰ سال سابقه، با دانش و تجربه ای که در زمینه فرآیندهای شیمیایی و آبکاری دارد اکنون یکی از مهمترین منابع جهت مشاوره و راهنمایی و اجرای پروژه های راه اندازی خطوط فرآیندهای شیمیایی می باشد. 

در بخش ارائه خدمات نیز شرکت از لوگوی جدید خود رونمایی نمود و در صدد است با تعامل بیشتر با تامین کنندگان داخلی و خارجی، هر چه بهتر مشتریان خود را جهت تامین کالاهای موردنیازشان که در رنج تولیدات شرکت نمی باشد، با نام و برند آبتین صنعت یاری رساند. 

2-  از نحوه برگزاری نمایشگاه راضی بودید؟

نحوه برگزاری نمایشگاه از چند جنبه قابل بررسی است. 

از بابت زمان برگزاری که در بهمن ماه می باشد، شرایط آب و هوایی مناسبی علی الخصوص برای بازدید کنندگان شهرستان نیست.

از بابت تعداد بازدید کنندگان نیز نسبت به نمایشگاه صنعت کمتر بود. 

از بابت موقعیت سالن و دسترسی آن بسیار خوب بود.

بابت مسائل مالی باید گفت که شرکت بانیان امید عملکرد خوبی ندارد چرا که هر ساله حداقل ۸ ماه جلوتر نسبت به دریافت وجه عمده ای از غرفه اقدام می نماید. این در حالی است که سایر نمایشگاه ها مانند صنعت و نفت و گاز که ما همه ساله در آنها شرکت می کنیم حداکثر سه ماه جلوتر نسبت به در یافت وجه اقدام می کنند. همچنین امسال شرکت بانیان امید یک ردیفی را به عنوان خدمات به صورت خودسرانه در فاکتور نهایی ارائه نمود که مبلغ قابل توجهی نیز بود که پس از مذاکره از فاکتور حذف گردید. این نشان می دهد که شرکت بانیان امید بسیار دید تجاری و مالی دارد و این برای فعالان صنعت آبکاری مناسب نیست.

3-  از نحوه اطلاع رسانی انجمن راضی بودید؟ 

بله انجمن با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد بسیار خوب عمل نموده و همینجا جا داره از تک تک عزیزانی که در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه فعالیت نمودند کمال تشکر را نمایم. 

4-  برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه چه پیشنهادی دارید؟

به توجه به توضیحاتی که خدمتتان ارائه نمودم به نظر بنده اگر نمایشگاه همزمان با نمایشگاه صنعت برگزار شود یا اصلا نمایشگاه آبکاری از رنگ و رزین خارج شده و به نمایشگاه صنعت بپیوندد از هر جهت بسیار مناسب تر خواهد بود.  

5-درصد بازدیدکنندگان تخصصی چقدر بود؟ عمده بازدیدکنندگان تخصصی بودند و بازدید کننده عام کمی وجود داشت.

منبع : کانال انجمن صنایع آبکاری ایران

ipia1386

www.iranplating .ir 

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس